PMT Partners Medische Techniek is op zoek naar een:

Magazijnbeheerder Inkoper

Ben jij graag verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van een technisch magazijn? Heb jij een goed kritisch oog en ervaring in het optimaliseren van een werkwijze, efficiënte werkvoorraad, inkoopprijzen en de implementatie van een ERP-systeem? En je staat open voor een vaste baan in de omgeving Alblasserdam?

Solliciteer dan voor deze functie bij PMT!

  • Medische Techniek
  • Alblasserdam
  • MBO / HBO
  • 40 uur (ma-vr)

WAT GA JIJ DOEN

Wij produceren, leveren en onderhouden hoogwaardige professionele sterilisatie-, reinigings- en desinfectieapparatuur, en toebehoren. Voor onze productie omgeving hebben wij voor de realisatie van onze projectorders de juiste onderdelen en materialen nodig. Voor onze field service engineers hebben wij de benodigde artikelen en equipment nodig om operationele medische installaties te onderhouden. Hiervoor hebben wij momenteel 2 magazijnen ingericht bij ons hoofdkantoor in Alblasserdam. Jij pakt hier de regie over.

Een opsomming van jouw dagelijkse werkzaamheden:

  • Eerst een bak verse koffie;

Inkoop

  • Inkoop van onderdelen via mail of rechtstreeks uit ERP;
  • Aanvragen van offertes en beoordelen/ kiezen leveranciers;
  • Bestellen van materialen, producten en diensten;
  • Bijhouden van inkoopprijzen voor materialen, producten en diensten;
  • Facilitaire inkoop voor overige zaken die benodigd zijn;

Magazijnbeheer

  • Verantwoordelijk voor een nette uitstraling van elk magazijn;
  • Efficiënt en effectief magazijn voorraad beheer (o.a. optimale grijpvoorraad);
  • Onderdelen verzamelen en het boeken in ERP, voor de dagelijkse werkzaamheden van de Field Service engineers aan de hand van onderhoudslijsten per locatie;
  • Bezoekers, koeriers en toeleveranciers ontvangen en begeleiden;
  • Transporten plannen;
  • Pakketten/pallets versturen;
  • Onderdelen gereedleggen t.b.v. productie;
  • Bestellingen ontvangen/ opslaan op juiste locatie;
  • Begeleiden laden/ lossen vrachtwagens;
  • Controle op levertijden;
  • Verpakken van onderdelen voor kleine orders.

Administratieve taken

  • Bijhouden voorraadadministratie/ bestellingen verzorgen om deze op peil te houden;
  • Administratieve afhandeling RMA-proces toeleveranciers;
  • Nieuwe onderdelen van bedrijfsnummers voorzien;
  • Pakbonnen maken;
  • Hulp met controle bij speciale onderdelen (PAR documenten);
  • NCR-documenten invullen + registreren.

Overige werkzaamheden

  • Opzetten onderhouden voorraad-/magazijnsysteem in ERP in overleg met betrokkene collega’s;
  • Op verzoek leveren van info over aanwezige voorraad en bestellingen van bepaalde artikelen;
  • “Overloop” voor telefoontjes voor Service;
  • Onderdelen gereedleggen t.b.v. productie;
  • Overgang naar “gesloten” magazijn;

WIE BEN JIJ

Je bent een echte aanpakker en je doet wat je belooft. Dit verwacht je ook van anderen. Je bent een nuchter type, die altijd het overzicht bewaart. Als technisch logistiek vakman vindt je het fijn dat alles goed geregeld wordt zodat je collega’s lekker kunnen werken. En dit op zijn tijd te vieren!

WIE ZIJN WIJ

PMT Partners Medische Techniek is een familiebedrijf, gevestigd in Alblasserdam. Bij PMT zijn wij al bijna 50 jaar gericht op het produceren, leveren en onderhouden van hoogwaardige professionele sterilisatie-, reinigings- en desinfectieapparatuur en toebehoren. Als enige Nederlandse fabrikant leveren wij deze producten met name aan ziekenhuizen, farmaceutische industrie en onderzoeksinstellingen.
Binnen PMT heerst er een familiale sfeer waarin ongeveer 35 medewerkers samenwerken aan de missie van het bedrijf. PMT heeft een serviceteam en een eigen productiefaciliteit. Verder werken wij met een klein team op kantoor. Door aanhoudende groei is PMT op zoek naar mensen die mee willen groeien in het bedrijf en deel willen uitmaken van deze dynamische organisatie.

WAT WIJ BIEDEN

Je komt in een gezellig team waarin het onderlinge contact erg goed is en waar je met respect wordt behandeld.

  • Verder bieden wij een dynamische werkomgeving waar wij in teamverband werken;
  • En krijg je de kans om te werken met producten van een hoogstaand (technisch) niveau binnen een organisatie waar kwaliteit voorop staat;
  • We betalen een goed salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Naast de informele sfeer bieden wij een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waaronder 200 vakantie-uren (fulltime) op jaarbasis en een ADV-regeling. Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO;
  • Daarnaast stimuleren en faciliteren wij graag jouw persoonlijke ontwikkeling door je de mogelijkheid tot opleiding en (bij-)scholing te bieden;
  • Wij steken regelmatig de BBQ aan en drinken graag samen een borrel.

WAT VRAGEN WIJ

  • Voorkeur 5-10 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent een echte teamplayer, flexibel ingesteld en je werkt netjes;
  • Minimaal MBO denkniveau (HBO mag ook);
  • Je bent technisch administratief onderlegd (achtergrond monteur / constructiewerker)
  • Je streeft naar een opgeruimd magazijn en perfect onderhouden ERP systeem;
  • Je beschikt over een rijbewijs en eigen vervoer naar Alblasserdam.

SOLICITEREN

Wij begrijpen dat je vragen hebt en nodigen jou dan ook uit voor een bakje koffie om samen te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

Neem voor meer informatie over de inhoud van de functie contact op met Enrico de Werk (HR Corporate Recruiter). Enrico is bereikbaar via 06-17880130. Ook kun je onze dienstverlening bekijken op onze website https://www.pmtpartners.nl. Direct je cv sturen is natuurlijk ook mogelijk via werkenbijpmt@pmtpartners.nl